За зъбите, за рентгена и арт-фотографията


Привет на всички вам!

На скоро къде от поразклатени нерви,къде от страх ми се наложи да пооправя влошения си зъбен статус .Като за целта трябваше да си направя панорамна рентгенова снимка .Обаче нали сме вече почти "на попрището жизнено в средата", не ми липсват и други заболявания. Такива, които имат остра непоносимост към рентгеново облъчване. Като например синдром на Хашимото...Както и да е-имам си го,въдя си го,боря си го и се пазя!

Ето защо реших предварително да попрочета тук там за влиянието/вредно или не/ на рентгеновите лъчи .Спокойно-няма да изнасям здравни беседи!!!А ще споделя нещо с вас-откритието си!

Попаднах на нещо много интересно, красиво и поне за мен ново. А това е арт фотография на база рентгенови лъчи. Представяте ли си? Посредством рентгеновите лъчи да извлечеш най-ефирното, най-вълшебното от ....структурата на цветята?!? Да, сега ще ви покажа или поканя в една цветна рентгенова фантастика, подбрана, аранжирана и заснета от фотографа Стивън Майърс, а открита и монтажирана от мен-Савлена. Можете да се потопите в това вълшебство:



И ето тук.

П.П.Защо е качена на този сървър и сайт ли? Ами така добре служещата ми до преди време Пикаса3 /за направа и монтажиране на клипчета / днес ме предаде и .....неволята учи!Порових се тук и там и намерих програмка фрее, после сайтче , където тя директно изстрелва творенията ни.А не както преди-правиш клип с Пикаса3, качваш го на vbox7 и YouTube, чакаш с часове да стане "видим"... Или по този начин/и гаф/ ми спести време, нерви и усилия. Както виждате "всяко зло- за добро"!
2 Responses
  1. Роси Says:

    Поздравления, мила! Много красота, продължавай все така да ни радваш!