Никога не разплаквай Жена!





Внимавай много,
когато разплакваш Една Жена!
Защото Бог брои сълзите й...

Помни,
че Жената не случайно е създадена
от Реброто на Мъжа!

Тя не е направена от краката на Мъжа,
защото не бива да е потъпквана от Него!

Тя не е създадена и от Главата на Мъжа,
защото не бива да е по-горе от Него!

Тя е сътворена от гърдите на Мъжа,
за да бъде равна с Него!

Онова място, малко под ръката му,
за да бъде защитена от Него!

Точно на нивото на Сърцето му,
за да бъде ОБИЧАНА от Него!


откъс от еврейската книга Талмуд

източник

П.П.Това откъсче препрочетох днес, защото ми бе нужно и защото в този вълчи и мъжки свят все по-често се налага да преглъщам сълзите си.
6 Responses
  1. Al Capone Says:

    готино е обаче жените в днешно време хич не сте беззащитни... то мъжете трябва да се пазят :)


  2. Даниел Says:

    Благодаря за информацията!!! Сайта е много хубав - ще си го запиша.


  3. Savlena Says:

    Ал,като мъжка майка, съм напълно съгласна с теб !!! ;)
    Дани,добре дошъл и мерси!:)


  4. Baladas Mp3 Says:


    My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    From this Saturday August 27th I share female singers from Bulgaria and Serbia
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.


  5. STACYAN Says:

    Мила приятелко, сайтът ти е чудесен и аз се радвам, че те познавам! Продължавай да дерзаеш, ти си силна жена и ще бъдеш възнаградена за това!!!Обичам те!


  6. Savlena Says:

    Angie ,привет миличка!Радвам се,че се отби при мен.Мерси за комплиментите за сайтчето,за което напоследък не ми остава много време,а и силички вечер след тежък работен ден....в изцяло мъжко обкръжение.Хубавото е,че са ми подчинени,но нали си ме знаеш....аз знам две и двеста и успявам да се справя даже и в кризисни ситуации,в които мъжете се огъват дори.Само дето вечер съм като изцеден лимон или парцал.Обаче пък трупам опит и поука...или за другия си живот или за другата си работа.;))))