Аз съм вече на 100/2

Да, така е, скъпи мои приятели...Вече съм на 100/2-помъдряла, леко позастаряла, леко поналяла се физически жена, ала по дух все същата усмихната и щура хлапачка.

Рядко пиша за себе си, но сега случая е по-специален (все пак веднъж човек става на 100/2) и бих искала да го споделим заедно.

За целта подредих една пищна маса :


А в чашите със столче налях бяло вино:



На масата на централно място се кипри и тя - празничната ми ягодова торта:


Така,че не се срамувайте, а заповядайте на моето виртуално празнично соаре!
НАЗДРАВЕ, ПРИЯТЕЛИ!

6 Responses
  1. Ondine Says:

    ЧРД,Сав!Жива и здрава си!;):D


  2. Savlena Says:

    Онди,мерсиии!Дай Боже всекиму!:))))


  3. rose Says:

    Масата изглежда страхотно! Желая ти много здраве и късмет (с малко закъснение)!


  4. Savlena Says:

    По-добре късно,от колкото никога,Нели(Rose)!:)))


  5. Анонимен Says:

    Прочетох поста ти с огромно закъснение и с болка почуствах колко самота, какво забвение са ежедневното ти обкръжение. Не ми е работа в живота ти да се набърквам, но най-искренно ти пожелавам /без значение от повода/ на таз печална ситуация да видиш скоро края, любов и нежност да те обградят, чуствителната ти душа малко от малко поне да овъзмездят. И нека да се сбъднат всичките ти добри и честни начинания!
    шиея


  6. Savlena Says:

    Анонимен/а или Шиея/?/,сърдечно благодаря ,както за точния анализ на моментното ми състояние,така и за хубавите пожелания.Дай Боже всекиму да се сбъднат такива мили и човешки пожелания!Да,в момента съм доста самотна и объркана душа,но съм и оптимист - вярвам,че ще настъпят малко по-добри времена и за мен.:)))