Капки от капчук



Не търсете думи омайни,
не търсете думи велики,
в редовете ми кратки
в редовете ми тихи
Чернови не изполвам.
От сърцето ми капят,
като капки от капчук
думи простички, леки
и подреждам ги тук.
Истините се римуват
дори и без талант,
стига истини да има!
А истини има!
Има истини красиви,
има истини горчиви,
има истини с аромат,
други - имат собствен цвят.
Тъжно е, но има и такива -
истини, които болят....
Не вярвам на думи - лъжи,
с тях не може да се продължи..
Те ме спират, те ме радват,
после - подло ме предават,
зад гърба ми се кикотят
и от мене нещо грабват.

Простете постното ми слово,
отсъствието на талант!
Простете ми и не тъжете,
ако си тръгне дилетант!

източник:http://hulite.net/
автор:Роза1
2 Responses
  1. Анонимен Says:

    http://vbox7.com/play:4c4206e4&al=1&vid=


  2. Savlena Says:

    Мерси,Анонимен,за чудесния клип и песен от филма за Анастасия Романова.Сега обаче ако ми откриеш оригинала на песента като клип или поне ми подскажеш кой е дуета...цена няма да имаш!:)