ИНТИМНО



Интимно - Дамян Дамянов,музика:The Innocence - Кenny G

Не ме допускай толкоз близо ти
До себе си, щом искаш да съм влюбен
Ех, вярно е, далечното гнети
но за това пък близкото погубва!
Щом искаш да съм твоя, далеч ме дръж -
Далечното е всъщност ореолът.
Една мечта се срива отведнъж
Разбулиш ли я, видиш ли я гола.
Дори една "Мадона" от Рембранд
Погледната от близичко е грозна
И целия и гений и талант
Е в нейната далечна грациозност.
Дори земята, таз, околовръст,
Която отдалеч е рай вълшебен
Отблизо ти се вижда буца пръст -
Пръст, във която ний ще легнем с тебе…
1 Response
  1. Анонимен Says:

    Intimate

    Damyan Damyanov


    Don’t let me be so close just to caress
    If you would like me really to love you
    Though being far can really oppress
    But being too close-certainly discards you

    And if you want me to be yours-
    Then keep me far away from you
    It is the place where glory glows
    And if you see here naked, true

    A dream just falls down into pieces
    When you undress her to the skin
    “Madonna” may just seem improper
    If you just stare close akin

    ‘Cause all her grace and all the might
    Are hidden – looking not beside

    The Earth can be a real heaven
    If you can see it far at least
    But, well, in fact it’s just the soil
    Where one day we shall rest in peace

    :-)