FOREVER DRUNK - ЗАВИНАГИ ПИЯН



слайд по стихотворение на Румяна Капинчева



Промъкнах се в чашата с вино червено.
На капчица станах искрящ елексир.
И щом я изпи в миг застина смутено,
усетил внезапно властта на вампир.

Обсебих те лесно, превзех сетивата.
На рехави чувства преметнах юзда.
Бях сладост за тебе преди непозната.
Бях буря люлееща нежно света.

Бях сила, сърцето захвърляща в ада
Бях дързост, достигнала рая на Бог
Жадувана страстно, отровна наслада,
бях земен, живителен сок.

Играех си с тебе тъй както желаех.
Останал без воля пълзеше след мен.
За после дори и не мислех, нехаех,
че всичко измамно е май в този плен.

Но щом сe завърна към трезвата мисъл,
прошепна ми нежно и с глас замечтан:
«Щом ти си във виното, тъй съм орисан
да бъда завинаги твой и пиян.»
3 Responses
  1. Анонимен Says:

    www.kapincheva.tutrakan.org


  2. Savlena Says:

    Не съм го копнала от този сайт,а от ютуб,както е видно в поста ми.Ако някой друг е взел този клип от личния сайт на тази поетеса и го е публикувал там,не е моя вината.Вина ли е,че ми хареса стиха и оформлението на клипа,вина ли е ,че си го добавих в моите лични странички за собствена и чужда поезия и творби?Ако да-то порицайте ме публично и ще се извиня на тази прелестна дама с нежна душа и точно перо.


  3. Анонимен Says:

    I'm more than happy to discover this page. I want to to thank you for your time for this fantastic read!! I definitely appreciated every bit of it and I have you book-marked to see new stuff in your website.

    Also visit my site ... diagnostic ultrasound sonography
    Feel free to visit my web site : diagnostic medical sonography schools in georgia