RED RED WINE -UB 40

Обичам да слушам и танцувам реге.За мен тази музика ми носи някаква душевна лекота и спиритуалност.Понася ме в един друг свят и измерение.Като ,че ли пред очите ми изникват брега на океана с красиви палми,едно заслепяващо слънце и лек бриз.
Днес софиянци ще могат да се насладят на тази хубава музика ,защото вокалист и основател на една от най-известните британски банди UB 40, Али Кембъл ще дойде за първи концерт у нас на 20 декември (неделя) 2009г.по покана на Болкън Ентъртейнмънт и радио N-Joy.Мястото на събитието е зала 1 на НДК, организатори са Болкън Ентъртейнмънт и радио N-Joy.
А за нас,които не можем да присъстваме на този концерт,нека им се насладим поне мъничко с този им клип и песен:


2 Responses
  1. Gloxy-Floxy Says:

    :) И аз!
    То е спомен от най-хубавите ми години!


  2. Savlena Says:

    И за мен-ученическите и студентски ми години минаха под ритмите и на тази музика... :) ;)