И мъжете плачат

Кой каза , че мъжете не плачат ? Противно на твърдението, че ние жените сме по-чувствителни и раними от мъжете е този клип и стих.И едно потвърждение на моята позиция или опровержение на един анонимен, който ме обвини в брутален феминизъм преди време ето тук.
Аз обичам мъжете и уважавам техните емоции и чувства.Но позволете ми да бъда освен романтична "псевдопоетеса", да бъда и реалистка.Освен това живота ме научи с обкръжението ми предимно от мъже, а и в семеен план също заобиколена от мъжко присъствие, да съм и един обективен наблюдател. Мъжете страдат и плачат, да!Нищо, че понякога не ги разбираме и усещаме на време...



Не е вярно, че мъжете не плачат
и си тръгват когато боли...
Плачат тихо самотни във здрача,
уморените мъжки очи.

От обида до кръв наранени,
плачат тихо, дори без сълзи.
А сърцето във тях е сломено.
И от болка се гърчи, кърви...

Плачат тихо по своя си начин.
Без истерии. Безгласно дори.
А когато пред тебе заплачат,
значи вярват във теб, разбери.

Всяка мъжка сълза е безценна.
Носи в себе си сила и жар.
И когато е с теб споделена
си получила най-ценния дар.

автор:essy
2 Responses
  1. Сав, ето оригинала.
    http://essy.blog.bg/izkustvo/2009/02/01/i-myjete-plachat.285139
    Бях от първите читатели този стих и както обещах там на Essy и аз писах отговор. Поздравления за темата!


  2. Savlena Says:

    Влади, благодаря ти за линка към блога на essy . Сега ще я чета от там в оригинал . Усмихнат уикенд ти желая!:)