БИБЛИЯТА



Не знам за вас,но аз се срещнах с библейските притчи и предания в един доста по-късен етап от живота си.Тогава,когато вече бях майка,вечер преди сън четях на синчето си от детската библия приказни разкази за възникването на света, човешкия род и Божия народ – народа на Израил.По-късно се сдобих с първото си мини-книжле,което изгълтах буквално наведнъж...После за един рожден ден ,един скъп за мене човек ми я подари вече официално/църковно/ издание,голям формат с твърди корици...Не съм богопоклонничка,но съм уважаваща християнските традиции и ценности жена и майка.Понякога ,когато налегне ме уплаха или тъга ,отварям си я хей така- на посоки и все попадам на нещо интересно и поучително от нея.В днешния забързан и динамичен живот все по-малко се сещаме за мъдростите в нея,за страданията на човешкия род от грешките си,от злобата и алчността,от жестокостта и бедите си ,причинени едни другиму.
Ето сега ще постна за тези от вас,които я нямат все още,а биха искали да си я имат дори и на монитора,/а не под формата на удобно и стилно подвързано томче,като тези на снимките тук/ линк на един сайт,от който можете да си изтеглите безплатно Библията в електронен вариант:
http://e-bible.hit.bg/
0 Responses