Една покана за бургазлии и гости




Надявам се все още помните мотото на моя блог , родил се преди вече една година и два месеца? Хахаха, шегичка!:)

"Ах,морето...ах,морето в мен остава."- се превърна в своеобразна визитка преди заглавието на всяка от публикациите ми. Но това рефренче ,като че ли охарактеризирва напълно и изцяло мен самата и неописуемата ми магнетична любов към морето и моя роден Бургас...Всъщност аз си го взаимствувах от една песен на Тони Димитрова по стихотворението на поета, певец и композитор Иван Ненков. Тогава все още не го познавах, за да поискам неговото съгласие, но в последствие животът ми даде този шанс и възможност и за двете-да се запознаем и да му поискам благословията за този рефрен от негова тъй известна песен, превърнала се в емблема на Бургас.

Но стига уводни предисловия!

Бих искала да ви поканя от негово име, а и до някъде и от свое, на представянето на неговата нова стихосбирка "Тук някъде отвъд". То ще се проведе в една от вечерите на превърналите се вече ежегодни Есенни литературни празници - Бургас, провеждащи се в момента от 30.09. до 30.10.2010 г. Представянето на стихосбирката ще се проведе на 08.10., петък, 18 ч. - Арт център "Опера".Аз ще отида, а вие , мои съграждани и гости ?

Докато се замисляте и чудите "To be or not to be?" , я чуйте пак песента:



И така-не забравяйте:

08.10., петък, 18 ч. - Арт център "Опера" - Иван Ненков с новата си стихосбирка "Тук някъде отвъд"
0 Responses