ЧНГ 2013

И така скъпи приятели, както всяко начало води до своя си край, то така и вече старата 2012 година бавно, бавно, почти на пръсти вече пристъпя към своя край. Време му е май за личната ми равносметка. Само вий да не ми видите сметката, както казваше една моя стара дружка, която напусна този, белия свят през тази година. Да, Яна, ако четеш тези редове някъде там от твоето си прозорче на другия свят, то знай, че болката от липсата ти вече леко се притъпи, но остана някъде там в сърцето ми...като вечно кървяща рана. Нареди се до тези за майка ми и баща ми. Но какво би бил човекът ,ако някъде дълбоко в сърцето си не носи спомена за близки и обични хора? Та за равносметката си говорихме...За мен 2012 година бе доста динамична поне в началото , а после прие тъй наречения ход "раван"( за тези ,кои ги влече кръстословоплетстването и любопитстват що е то "раван" да чукнат ето тук ). През първата половина на годината бях в онази частна фирма, спомена за която все още ме стряска на сън и буди едни такива конвулсии на панически страх и неприязън.На допир до нещо нечистоплътно във всякакъв аспект. След това последва съкращението и краткотрайният ми престой на трудовата борса - не повече от 15 дена. Междувременно и пораснах на цели 50 години . Ама това между другото... А после? Ами после започна т.нар. ход "раван" или лежерното ми представляване на една софийска надзорна фирма, надзираваща един строителен обект на летище Бургас. Преживях екшъна от 18 юли , за моя радост, у дома. Но последствията от атентата ги изпитах на гърба си. Изпитах и спрягането на глагола "ядосвам" или "побеснявам" в най-различните им форми и спрежения. Както и да е..."Всичко тече, всичко се променя"- гласеше една латинска мъдрост. Та обектът мина своите 72 - часови проби онзи ден на 18 декември. Ще имам още малко главоблъсканици около финализирането на документацията на обекта и през Новата 2013 година, но все ми се иска да не са чак толкоз големи въпросните главоблъсканици. А после? Ще видим. Къде ли ще ме отвее вятъра? Сега идва ред на официалните слова и на пожеланията. Скъпи читатели, нека Новата 2013 година бъде за вас ( и за мене, де ) едно ново начало на доброто, на късмета, на хубавата и добре платена работа, на семейния уют и благополучие! НАЗДРАВЕ!!! П.П.: Междувременно от месец ноември започнахме със сина ми тотален ремонт у дома. Резултатите после ще ги споделя с вас. А сега ми стискайте палци и весели емоции в Новогодишната нощ!
9 Responses
  1. d_r_watson Says:

    Моята равносметка е по- тъжна. Весели Празници, Сав!


  2. КЕТИ Says:

    Щастлива Нова година,Сав...желая ти много повече късмет през 2013г! Успешен ремонт...и да,чакаме снимките :)


  3. Savlena Says:

    Благодаря ви,момичета!И на вас също - весело изпращане и още по-весело посрещане на Новата 2013!


  4. Pety Says:

    И моята година не е от най-хубавите, да се надяваме Новата да е по-добра.Весело посрещане на Новата година!


  5. Savlena Says:

    Дано,Петя,дано!Весело и на теб и близките ти и обични хора!:)


  6. Анонимен Says:

    За поздравите сърдечна благодарност Сав! На теб, сина и близките ти хора подобни мили пожелания! Годината запомних с риболова - късмет излезна повечко паламуд. А за живота - нещо хванах, друго пък изпуснах - с кой ли пък не е така. Създаваме мечти, поставяме си цели - животът е една игра, докато я започнем и току виж завършила е тя - безценен сън прекаран в миг и после цветната дъга.
    В часа новогодишен от мен целувка имаш /по бузата/ и да си все тъй мила и добра !

    tres1


  7. Savlena Says:

    Трес 1-ви,сърдечно благодаря за топлите слова!Пожеланията твои тройно да ти се връщат!Весела и спорна,щастлива и сговорна Нова Година! :)


  8. Анонимен Says:

    И аз си хапнах от паламуда,въпреки че съм далеч от Вашия регион.Достъпна цена беше.Берекет и късмет на всички!Здраве най-много!Когато човек е с хубави мисли,всичко добро му се случва.А за нежни души,повече реализъм!Благопожелания за 2013 год.Радвам се,че ви има


  9. Savlena Says:

    @Анонимен №8,сърдечно благодаря за хубавите пожелания!Паламуд има на всякъде,по-важно е пари да има и желание! :)