Иде ли?!?

Иде ли краят на моето виртуално отшелничество?Иде ли и пусковия срок на обекта ни?
Да се надяваме, че ще е скоро...Да се надяваме също, че няма да има и сериозни последствия тази стресова и нажежена ситуация върху екипа ми и на мен самата .

Обаче остана ли за миг свободна или с музикално средство покрай себе си,слушам музика-от компа,от радиото в колата...даже и от телефона си.Ето днес попаднах на едно дискотечно парче от лятото на 2009г.и ви го предлагам за развлечение и релакс.Да,макар и все по-рядко,но аз все още ходя по клубове и дискотеки, когато имам настроение и хубава компания.:)



Впрочем,мине ли офанзивата и инсталацията заработи нормално и в режим, ще отидем на заведение да полеем събитието и ще си потанцувам на воля с колегите.
3 Responses
  1. Ondine Says:

    Хайде стискам палци!И добре да полеете събитието!Поздрави!:)


  2. Ondine Says:

    Хей,Sav,днес те видях!;)На "Демокрация" ти дадох път в 17ч. на пешеходната пътека:)Другия път ще ти се и обадя!:)


  3. Savlena Says:

    Сериозно ли, Ондин?То сега нали и ние си имаме "синя зона" и нашата пешеходна пътека на "Демокрация" е с предимство.
    Ами непременно трябва да се видим и пием по кафенце следващия път и на случайна среща при следващия светофар.:)Спокоен уикенд ти желая!А аз пак съм там...и двата дена.Работата леко взе да става маазало и шефовете натягат болтовете ни.;)