РАЗКАЗВАЧ НА ПРИКАЗКИ

Попаднах на едно шеговито стихче с неочакван край, което пък ме вдъхнови / и амбицира / да сътворя ето този колаж :



- Разкажи ми, БаБа, приказка...
- Добре, тогава слушай и внимавай:
Тъй както пише в стари книги,
принцесата била очарователна...

- Какво е, БаБа, книга, разкажи ми!
- Носител от хартия, но нетраен,
използвал се е някога във миналото,
събира много малко информация...

Та разболяла се принцесата,
дошъл дърварят да я излекува...
- О, става много интересно,
дървар какво е, ме интересува.

- Човек - сече дървета с брадва.
- Въоръжен престъпник значи.
И как така му разрешават
на защитен вид да посяга?

- Било е някога... Той я нахранил
със черен хляб и сирене и чесън...
- Какво е сирене – ще кажеш ли?
- От кравата продукт е млечен...

- Какво е чесън? Ами кравата?
- Със аромат такъв един...
- Кой номер има ароматът?
Петнайсет?! Ясно - значи фитонцид...

- Какво е замък? Ами царство?
Как се дели наполовина ?
И хората ли ги разрязват?
По колко мерни единици взимат?

... - Поспри с въпросите - изтече времето.
Не виждаш ли, че лампичката мига?
Загрях и трябва междувременно
да ме изключиш. После рестартирай.

П.С. БаБа - Биактуален алфа регионален битов аниматор


автор: Довереница (Дочка Василева)
източник
0 Responses