Когато плаче слепецът...

Нека този клип с превод на песента "When A Blind Man Cries" на Deep Purple е моят вечерен поздрав за вас и същевременно олицетворява моята "глухота" ,"слепота" и "немота" в момента на ъпдейта и реконструкцията на новото Свежо.Защото в резултат на креативния му дизайн и преустройство от единия си нет-браузер не виждам нито бутона за гласуване, нито музикалните клипове, но пък мога да пиша коментарии и емотикони. От другия си нет-браузер пък съм "няма"/коментарии не мога да пиша/,но пък мога да гледам и слушам клиповете и да гласувам. Както виждате този клип е в пълен унисон с моето виртуално състояние в момента, пребивавайки в новото Свежо или както се казва в клипа-"Аз съм слепец,сляп съм.....и светът избледня...",а аз ще изстена -"и Свежото избледня..." за мен.

7 Responses

  1. Katq Says:

    мерси за поздрава и при мен е същото в свежо :( и май вече няма голям смисъл да влизам там ,ако нещата не се променят.



  2. Savlena Says:

    Katq, всеки път когато отворя единия браузер,за да чуя новите клипове и после вляза в другия браузер,за да гласувам или пиша коментар,нещо се надига в мен и аха-аха да изригне и да ударя шът дауна...ама си казвам-"споко,шЪ сЪ оправи!".Да видим до кога ще имам нерви.:)Приятна вечер!


  3. а Says:

    Дааа, "свежо" избледня и повяхна за много от нас...
    Ето моето предложение за топла вечер за приятели:
    http://www.youtube.com/watch?v=DOi3gwMb_po
    :):):)


  4. КЕТИ Says:

    сАВИ,ЗАЩО ТЕ НЯМА НА СКАЙПА?!?в СВЕЖО ВЛИЗАХ ДА ВИ ЧУЯ И "ВИДЯ",НО СЕГА И ТОВА Е НЕВЪЗМОЖНО С ТЕЗИ ЛАБИРИНТИ...ЧАКАМ ТЕ...


  5. Някак си не искам да повярвам,че това парче е свързано с нещо подобно като някъв сайт и едва ли не тъга по него, но Пърпъл са ми водещите навремето и си ги обичам И за Това ще ти благодаря, Сав!:)))
    Знам,че си много над тези неща като разни сайтове.
    А какво е Свежо? :)
    Гушка:)