Дует ШИК - Аз Просто Те Обичам

5 Responses
  1. Роси Says:

    Романтично, благодаря ти! Хубав и спорен ден! Аз просто те обичам мила!!!


  2. а Says:

    "аз просто те обичам..." толкова просто и толкова силно!
    Вълнуващо!


  3. Savlena Says:

    И аз просто ви обичам ,приятели...:)Благодаря!


  4. Анонимен Says:

    Прекрасна песен. Отдавна не я бях чувал и събуди много хубави и вече позабравени емоции. Благодаря ти.
    tres1


  5. Savlena Says:

    Трес 1-ви,хубава и много силна,истинска любовно-вричаща песен...И на мен ми хареса още преди две години почти,чувайки я за първи път,но преди седмица на деня на влюбените и сомилиерите,бях поздравена от един скъп за мен човек с точно тази песен.:)
    Впрочем предадоха ми,че си ме търсил ...уви,бащицата хранещ почти половината Бургас е в ремонт и ние сме зверски натоварени.Обаче идва март месец и аз се надявам освен мартеничките,първа пролет и на командировката ми до София...Споко,ще ти се обадя!;)