Грешница на любовта

Привет на вас приятели и мои читатели!Ежедневието ми е много натоварено и заето.След краткия ми отдих в неплатен отпуск се потопих в една вихрушка от служебни проблеми и ангажименти.И за тези, които помнят все още, че професията ми/обичната и желана/ е в повечето случаи типично мъжка, аз всеки едни ден се изправям пред някакви трудности и конфликтни ситуации. Дори и животоопасни. Като днес например- имам малък обгорен белег от разтопен метал по вратлето. Но ще ми премине като на кученце или поне така се надявам след бързата и успешна намеса на медиците.Обаче това не променя моята чувствителност и лирична ефирност.И ето- спасявам се днес вечерта /или лекувам?/с този клип и стих на великия Евтим Евтимов:



Грешница съм аз на любовта -
дайте ми да любя, да горя.

Грешница съм аз на любовта.
Този грях любовен се повтаря.
Затова е лудо вино тя,
затова е сладка изневяра.

В манастир не искам да умра.
Знам от мен не става монахиня.
Дайте ми да любя, да горя,
през пожари мъжки да премина.

Самодива тайно ми призна-
самодивски огън в мене скрит е.
Няма да съм ангелска жена,
ако нямам дяволи в очите.

Любовта е само сън и вик.
Любовта е само лудост кратка.
Любовта е само звезден миг
и затуй до гроба тя е сладка.


автор: Евтим Евтимов
3 Responses
  1. Dani Says:

    Харесвам Евтим Евтимов - много силна, чувствена поезия:)
    Лек утрешен ден:))


  2. Unknown Says:

    Сав, само хубави неща ти желая да се случват за напред! Хубаво лекарство си избрала, и аз се лекувам с музика, много е ефективна. Прегръдки!


  3. Savlena Says:

    Кате и Дани,благодаря ви за пожеланията!"Оцелях" нощес , даже и се наспах рано-рано,а пък и господата от EVN се "постараха" да си легна раничко снощи-има няма 21,0ч спряха ел.тока.:))И воала-с хубава музика и брилянтен стих, дълбок и пълноценен сън и вече съм нов човек.Успешен и спорен петък ви желая!:)