Мистерията На Българските Гласове - Shopsko Rhapsody

Привет на всички вас мои приятели и читатели, които днес и утре ще се протягате лежерно по пижамки и пантофи у дома през уикенда.При мен ситуацията все повече се "нажежава"почти до червено...Натоварването е абсолютно и силите ми са малко над долен праг на търпимост, но пък удоволствието да видиш реализацията на теоретичните си и умствени зародиши вече материализирана,а и не само-работеща УСПЕШНО,ето това се казва удовлетворение!!!:)
Сега ще ви предложа ето това клипче с музикален фон и адаптация по "Le Mystere Des Voix Bulgares & Muse - Innocent Voices - Shopsko Rhapsody",което открих на скоро, но ми действа стимулиращо и леко шовинистично.А това именно сега в ежедневните ми "преки двубои" с рускоговорящи псевдоексперти си е направо допинг за духа и мисълта ми.Който знае повече за мен се досеща какво казах сега,а който не знае...ами да си трае.;)Насладете се на клипа и музиката:

5 Responses
  1. Уникално и красиво!
    Подейства ми като сутрешното кафе-благодаря ти!Обожавам българската народна музика и интелигентно направените кавъри по нея....
    Хубав и слънчев уикенд!
    Поздрави на морето!
    Пепеляшка


  2. Анонимен Says:

    Супер си Сав. За специалистите няма значение от къде са, а че веднага си усетила, че са псевдо!Радостно е човек да те гледа как се справяш с дух и на място.
    Ако имаш някоя минутка виж 1-2 материалчета в профила ми - може да са ти интересни.
    Приятен уикенд!
    tres1


  3. Savlena Says:

    Аз би трябвало да ви благодаря,че сте ме навестили и оценили!Наистина съм на лимитът от силите и физическия си и умствен,а и волеви капацитет,но ще издържа!:)))


  4. Анонимен Says:

    Голямо значение има когато става въпрос за рускоговорящи псевдоспециалисти, защото обикновено са агенти на КГБ. Имам опит с тях във ВПК.
    hatanasov


  5. Savlena Says:

    hatanasov,те нашите "специалисти" от високите етажи на местната /феодална/управа са си все още с чин и повинност,ако ме разбираш.;)