Морето отвръща на удара....



снимка тук

Прочетохте ли вече това?
Днес мирно и тихо , пиейки си кафето прочетох "Морето превзе хотели на първа линия в Слънчев бряг" в Днес.бг.

Чудесно, даже и превъзходно! Имало Господ и той бил българин,че и от време на време бил и Нептун, освен Христос !

Няма неплатен обяд с Нейно Величество г-жа Природата!Всичко на този свят се възнаграждава или пък наказва...Да му мислят онези дето са лапали на обяда или вечерята с въпросната госпожа с голямата лъжица с дупки,че да остават само апетитните мръвки.

Доброто в случая е само едно-въпросните хотели са необитаеми, сиреч хора пострадали няма!Направих си лека шега с текста на песента "Ой ,ти,Черно море",публикувайки го там в коментарите/виж коментар 87/.Господа модераторите го оставиха, но пък стих в стил пострадал хотелиер от първа брегова линия го затриха...Добре работят господата!

Обаче имам си блог и реших тук да го постна:

Хотелиерски неволи

/или стратегия за нов подводен бизнес/

Банковата ми сметчица
от лани лятоска пълна е,
обаче вълна черноморска
кът наметка май погълна я .

Нещастен, аз днес скубя си косите,
през сезона жарък дъл ще имам
и половин грамче посетител ?

Дали да не завъдя
аз морски обитатели
за рибарите сметко
влого-слагатели?

Или да не пусна в оборот
филмиране на воден живот?

На глава по петарка/евро/ на час,
щетите си ще покрия завчас!

Ще пусна и яка реклама,
че сметката ми банкова
да стане още по-голяма!

И от застраховките си
аз здраво ще сукна-
от шети и пропуснати ползи
рода ми ще пребъде
дори и да пукна!

А родната държавица
и гражданска защита,
ще ударят здраво рамо
на нас хотелиерите
от първа брегова редица!

П.П.Всички прилики с лица и събития са абсолютно случайни!
Но това не попречи на господа модераторите от въпросния сайт да ми изтрият стихотворението.;)
9 Responses
  1. Dani Says:

    Поздравления за коментара!
    Аз мисля, че има Господ!
    Но хотелите са построени и едва ли някой ще ги събори!
    Поздрави и хубава вечер!


  2. Изкефи ме,Savlena! Ах, как ме изкефи!!!!!!!!!!!


  3. Savlena Says:

    Няма безплатен обяд,няма "давност" на щети към майчицата Природа!
    Благодаря ви ,Дани и Антонела,за единомислието по въпроса с обедите и вечерите,без етикет и протокол!:)


  4. Savlena Says:

    АХ,МОРЕТООО...АХ,МОРЕТООО
    МОРЕТО НЕ ПРОЩАВАААА
    АХ,МОРЕТООО...АХ,МОРЕТООО
    ВЗЕ ДА ОТМЪЩАВАААА!

    поетесата :):);)


  5. Анонимен Says:

    Чудесно Сав - радвам се да чуя едно от малкото останали родо и природолюбиви българчета останали все още тук - там по това измъчено, но и свещенно Черно Море, вярващо в реални чудеса!!!!
    tres1


  6. Savlena Says:

    Трес 1-ви, а аз се радвам,че си ме прочел.А инак майката Природа си знае работата.;)


  7. Анонимен Says:

    hatanasov
    Новината радва с пълен блясък!
    За народа вече има пясък!


  8. Роси Says:

    Време беше... То не беше изравняването на дюните, около хотел Бургас и Лонгоза, ресторант Дюни стана хотел Дюн, барака до барака наредени. Нищо случайно нямав Природата!


  9. Savlena Says:

    Г-н Атанасов и Роси,така е-майката Природа е дащна и търпелива,но и на нея и писва в крайна сметка и тя "възстава" срещу човешкото безумие и алчност.