Аз съм Жена!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ ЖЕНИ И МОМИЧЕТА!
БЪДЕТЕ СИЛНИ , БЪДЕТЕ НЕЖНИ, БЪДЕТЕ УНИКАЛНИ И НЕПОВТОРИМИ :МАЙКИ,БАБИ,СЕСТРИ,КОЛЕЖКИ,ЛЮБИМИ,СЪПРУГИ...ВЪВ ВСИЧКИТЕ ВИ РОЛИ,ПОЗИ И ПОЗИЦИИ!;)

За някои този ден може да е архаизъм и отживелица, но някак си е приятно да ти поднесат рано сутринта цвете с усмивка и две три топли думи, нали? Телефонът ти да се зачерви от СМС-и и обаждания,е-мейла ти да пращи от честитки и мили жестове на внимание.Къде някои от тях искрени, къде и чисто протоколни и формални...но пък реални!
Лошото е обаче, че мъжете се сещат май само на този ден и рожденния...
Ето и този стих , в поздравителния ми клип, посветен на многото лица и роли на една жена, е написан пак от жена-Наталия Очкур.

Впрочем я стига приказки-"време е за празнуване, време е за пируване", както се пееше в една песен на Мая Нешкова...;)



Стиха в оригинал и превода му може да прочетете ето тук.
10 Responses
  1. а Says:

    Честит празник!
    Нека не само в днешния ден има цветя, усмивки и слънце в душите!


  2. Честит празник и на теб, Savlena!
    Да, и аз сматам, че няма лош празник! ДА ПРАЗНУВАМЕ!


  3. Savlena Says:

    Аmazonka,честит празник и на теб!
    НЕКА живота ни премине по цветната пътека, застлана с обичта и уважението на онази- по-малко красивата половинка на човечеството ни.;)


  4. Unknown Says:

    Честит празник!
    Де да можех и аз с такава сигурност да кажа :"Аз съм мъж!":))))


  5. Savlena Says:

    АНТОНЕЛА,да празнуваме!:)
    КРЪСТЮ,ето в това е нашето предимство и сила-знаем кои сме и за какво сме на тази Земя!Млади и не чак толкоз млади,красиви и не чак дотам красиви, но пък нежни и любящи, силни и подкрепящи ви ,вас,по-силната физически,но не и духом половинка на човечеството ни!;)


  6. Unknown Says:

    В ерата на Водолея - да живее жената!


  7. Анонимен Says:

    http://vbox7.com/play:cbe3b026&r=emb

    tres1


  8. Savlena Says:

    Благодаря ви, приятели!А сега като на празник-"време е да се гримираме и костюмираме" за довечера!;)


  9. Анонимен Says:

    http://www.360.bg/info/2010/03/07/kartichka-za-8-mi-mart/#
    tres1


  10. Dani Says:

    Честит празник!
    Винаги усмихната и обичана :)