Афродита...

Студено е и объркано ежедневието ми. Даже на моменти леко сбъркано. Ето защо...Изтеклата ми работна седмица мина под мотото-"криза е, нема пари -действайте!".Рухнаха последни очаквания за спечелен търг, рухна и оная увереност ,че още се крепим на повърхността. Във фирмата ни се понесе слух, че напират съкращения,предшествани от неплатени отпуски...А пък в по-голямата фирма-бащица, за която работим, тече процес на ..."антикризисни мерки".т.е. съкращение на около 1200 души. И основен ремонт за три-четири месеца- спиране на всички инсталации и комини .То не ,че и сега всичките пушат .Нещо повече-витае слух за консервация на рафинерията ни в полза на една румънска.Тия румънци пак ни изпревариха...

И в личен план претърпях едно "крушение" ама е много лично и още не преболедувано.Не,не е любов...Или е по-скоро антилюбов или директен непукизъм и безразличие от близък и кръвен роднина, един от малкото ми останали. Абе казвам ви, пълна "яма" от всякъде. Усещането е досущ като един снежен човек в топла стая,как нозете ти се огъват и погледа ти се размива.Студ от всякъде...и страх за бъдещото оцеляване. Но стига толкоз. Трудно е на повечето ни в днешно време.А и е редно да настъпи едно зимно "преброяване" или преборване с депресията на кризата."Боря" се с направата на клипчета или издирването на такива .Тогава се потапям в друг свят .Бягство, едно малко бягство от "студа" в мен и около мен.

Днес в унисон с моето настроение съм избрала ето този анимиран клип "Афродита".Не,не е депресивен, нито пък тъжен, а напротив-интересен е и навежда на размисли.Но аз го "виждам" в момента през моето си ъгълче .Впрочем вижте го и нека всеки си го тълкува лично за себе си.



0 Responses