Наближава...

Обичам :

-живота, /хубав и понякога малко лош/

-работата си, /пълноценна и стимулираща ме/

-детето си, /единственото и даващо ми упование за бъдеще/

-приятелите, / все по-малко, оредяващи , но пък верни/,

-близките/далечни, но пък сърдечни и мили/.

Обичам , била съм и СЪМ Обичана!

Спокойно, не полудявам...Това откровение е инспирирано от поста на sepphoras и поканата "Изтегли си нещо" за Св.Валентин.

Аз направих своя избор на анимация за блога си, може да го видите над снимката ми в тази блогостраница, а вие?
3 Responses
  1. Unknown Says:

    Благодаря! Накичих се:):):)


  2. Unknown Says:

    Радвам се за теб, колежке. И аз освен от липса на здраве, от друго не се оплаквам...
    И защо пък тоя анонс - "спокойно, не полудявам?!- сети за Ботев- "...свестните у нас считат за луди", ли ? :)))


  3. Savlena Says:

    Кате, драго ми е,че хрумката ти харесва и вече маш нова придобивка в блога си.:))
    Кръстю, така е...бях го позабравила този Ботев цитат, а е толкоз актуален и днес.:)))