НАЧАЛОТО......



Ето ,че и аз се "заразих" от блогоманията...и аз прописах.Не зная още точно как ще изглежда облика на блога ми и какво точно ще пиша или кажа тука,но ще опитам...Ето като едва прохождащо дете ,ще направя първите си блог-стъпки...:)
Е, като начало ще поствам креативни снимки , малко смях и видео/ако някой ми подаде ръка и ме светне как става този "подвиг"чутовен,защото аз чета , чета в инструкциите на блогспота ....и ми е трудно/ , стихове , притчи и легенди ,завладяли ми сърцето и очите , ровейки се в нета-абе.... блога ми се очертава да е един миш-маш от малки късчета красота ,красотата на природата и живота.
........................................................
Спомняте ли си някога имахме лични дневници/особено момичетата/, в които вечер преди сън, всяка от нас описваше деня си?Нямахте?Жалко...Аз пък имах и това бяха най-сладко пропилените ми часове,но не пред огледалото с ролки и маша , ами пред листа бял-отражение на моята душа!Та ето на това ми напомня сега тази блогомания...с тази разлика,че "онези"дневници ги криехме ревниво от чужди взор в някой скрин , а сега блога се явява/поне за мене де/широко отворена врата към моята душа , една топла връзка и съвременна форма на комуникация и обмен на мисли и настроения/от позитивните събратя/, както и форум на злостни нападки и духовен "реванш"/за негативните/....както и да е-ще рискувам!Стискайте ми палци и не ме съдете строго ...;)
5 Responses
  1. Добре дошла в света на блоговете.Само не се притеснявай и не бързай.Засега си по-добре от мен.Мисля,че в първият месец от създаването на моя блог никой не го беше намерил още:).


  2. Savlena Says:

    Благодаря ти ,Крист!Сега се боря с един HMTL код дето ми се опъва...,но ще се науча и на това!Впрочем аз имах една поетична блогстраничка преди две години,но май се е затрила вече...


  3. виж тези, могат да ти помогнат:
    http://www.tricksforblogger.info/
    http://www.tricksforblogger.info/
    а това е за добър изглед:
    http://btemplates.com/


  4. Savlena Says:

    Още веднъж благодаря ти Крист за приятелския жест.Ще ги разгледам най-подробно и ще се науча и на това.


  5. Savlena Says:

    Крист,първите две линкчета са еднакви...може би е грешка копи-пейст?Има ли и други помощни статийки за оформяне и поддържане на блог-страница?