Коледа и малко размисли


Ето ,че идва и тази Коледа...Навред шуми с музиката ,дето ни залива,дрънка с камбанките си,притиска ни и с проблемите си,гдето ни нападат...
Отдавна не вярвам в чудесата и,отдавна не вярвам в Дядо Коледа и подаръците му-уж щедри и желани...
Преди 2 години си направих сама този подарък-спа-хотел и вечеря за двама.Беше награда от водеща фирма...Поканих приятелка и намерихме в това заведение компания от приятели случайно,абсолютно случайно...Преди година самата тя ,приятелката, ме покани на тази Свята нощ ,да бъда с нея и компания...Пътищата ни се раздалечиха и разминаха.И сега сме чужди,непознати...Уж Коледа е семеен празник?За мен някога бе така-семейно...Но сега го няма и семейството,и духа в мен и около мен.На времето се чудех на колеги и приятели,които споделяха с мен,че ще я прекарат у дома....Как така ще се затворят у дома?А сега и аз май ще съм така.Имам чудесен син на 24 години.Моето семейство е той и моя смисъл за живот.А животът сега го зове и примамва-разбираемо е.А моите истински и верни приятели са семейни и имат своите семейни контакти и връзки.Аз там не се вписвам.И май това е моята перспектива-коледната маса ,една самотна коледна елха...и аз.И един виртуал,един блог ,и сайт...
13 Responses
  1. Анонимен Says:

    Недей чак така - по своему всеки си е малко сам, а по същество на таз земя никой не е сам.Не изхождай от моментното надмощие на силата от чуства - дай възможност на онова, което е свито и подтиснато да не се самоунищожи. Дай му мечта - допусни го до вярата.Така ще укрепиш баланса, а в крайна сметка и свойта вяра в чудеса.Те стават - рано или късно, но отпишеш ли ги стават точно никога.За времето на това деяние ти препоръчвам само музика и нищо друго1
    tres1


  2. Savlena Says:

    Ех,Трес 1-ви,добре ,че си тук виртуално поне...да ме окуражиш и подкрепиш.САМОТАТА е страшна и плаши,повярвай ми!А инак вярвам в едно мъъъничко чудо-позвъняване от приятел и този път да не съм сама....:)))


  3. Анонимен Says:

    http://bg.fanopic.com/evergreens-na-vsichki-vremena/entertainment/videos/show/17308-nana-mouskouri-julio-iglesias-return-to-love

    tres1


  4. MadWizard Says:

    Но ти не си сама!
    Дори и да вечеряш една вечер сама, с какво тази вечеря е по-различна от всяка друга?
    Имаш син...макар и поел по своя път, той ще ти честити коледата.....


    А кой го е повел по този път? Не е ли това най-големият подарък?

    Весели празници! И макар и виртуално, няма да си сама на Коледа!


  5. Unknown Says:

    Горе главата Савлена, не си сама в тази ти участ.. Пък и като имаш любими занимания - няма страшно. Страшното е, че се страхуваш... Поздравявам те.


  6. Ondine Says:

    По Коледа стават чудеса!;)Усмихни се ... всичко ще се нареди!Весели празници!
    п.п.още ме е яд,че не можах да дойда на вчерашния бал ;)


  7. Savlena Says:

    MadWizard,благодаря ти за милите думи и окуражаване.Вярно е,че синчето ми е най-безценния дар за мен!Така е било,така и ще бъде!:)))


  8. Savlena Says:

    Трес 1-ви,мерси за поздравчето!:)))


  9. Savlena Says:

    Kikimorka,благодаря!Знам,че навярно много ще са като мен сами.Парадоксът е в това,че аз всяка година участвувам в организацията на всички коледни купони -служебни,професионални и т.н.Влагам целият си хъс и ентусиазъм и те минават на високо ниво.А за същинските празници вече нямам сили да спретна организация на група хора ,като мен сами.Но тази година се оставих по течението и ето-няма кой да го организира.


  10. Savlena Says:

    Ondine,ти си колежка?!?Навярно си идвала на миналогодишното и по-миналогодишното парти в Поморие?Тогава бях "център-разпределител" по автобусите...Е,тази година също не бе зле-имаше игри и изненади,програма,танци,но някак си настроението бе малко възкиселичко...разбираемо е,кризата плаши нашего брата-проектанта.


  11. Ondine Says:

    :)Да!И как да ти кажа...била съм на всичките от самото начало,но точно в Поморие...Не обичам да си ходя по обектите!;)За мой "късмет" ще вземе да стане някой гаф...и баш Опърлаков...ще ме разнася/мен и колегите/ с години ;)


  12. Анонимен Says:

    Няма такова нещо коледа! Празникът се казва Рождество Христово! Ако някои чакат 24 декември да се нафиркат и наядат като праслаци - прав им път, може да го правят и през други дни от годината. Защото Бъдни вечер не е за напиване, преяждане и пускане на пиратки. Празнува се Раждането на Исус Христос!


  13. Savlena Says:

    Анонимен,прав си,че не материалното е повод за празнуване,а духовното и библейското.Но бг запазена марка е и обилната трапеза.Човещинка...:)))