Детски писма до Дядо Коледа


Попаднах в един форум на ето този откровен списък,по детски мил и забавен,с поставени съвсем делово писма-желания и въпроси,както и верни разсъждения:

Мили Дядо Коледа,
Аз се казвам Тонислав Йовчев и съм вече първокласник. Сега се уча да чета и пиша и затова тази година ще ти напиша сам писмото си. Мама каза, че не слушам, ама аз знам, че се майтапи и ще ми донесеш подарък. Затова ще ти помогна малко и ще ти кажа какво искам, а ти сам реши какво да ми донесеш. Пожелавам си да ми донесеш конструктор с танкове, робот, самолетоносач и друго нищо за мен. Мама каза, че не иска нищо, само да сме здрави. За тати искам малко винце, само мама да не знае, защото ще се разсърди. Да знаеш, че ще ти оставя вратата отворена да влезеш, защото тати махна комините или пусни джуджетата да влязат през вентилатора.
Тони

Здравей, мили Дядо Коледа!
Не знам дали ще ми изпълниш желанието, но се надявам това да се случи. Най-много аз искам здраве и щастие за мен и моето семейство. И ако може да помогнеш на децата без родители.
С много обич!
Десислава Понева

Две писма до Дядо Коледа от Габи и братчето ми Криси
Мили Дядо Коледа,
аз се казвам Габриела и съм на 9 години. Понеже всички в моето семейство казват, че няма Дядо Коледа, искам да разбера има ли Коледен дух: Ако е така, аз за себе си нищо не искам. Мама все нещо ще ми подари. Искам само едно от теб. Да посетиш преди празника Домът за изоставени деца в Габрово и да ги зарадваш. Ако нямаш костюм, аз имам и ще ти го дам назаем. Разбира се ако ти трябва Снежанка за пред децата ми се обади. Давам ти номерът на мама, защото аз съм на училище и не мога да ти дам моят.
Мили Дядо Коледа,
Казвам се Кристиян и днес ставам на 1 г. и 7 месеца. Искам да ми донесеш татко, който да обича мен и кака ми, да има пари, за да живеем щастливо. Понеже аз съм малък и кака ми ти пише това писмо.
Обичаме те.

Аз се казвам Христина.
За Коледа се надявам да ми донесеш лаптоп. В нашето семейство сме 5 човека и всички искаме да ни донесеш един лаптоп, който ще ползваме заедно.

Скъпи Дядо Коледа,
През изминалата година бях сравнително добър и се надявам да изпълниш желанието ми, а то е да имам много мощен компютър, на който да могат да вървят най-новите игри и да имам много, много пари, поне няколко десетки хиляди евро.

Скъпи Дядо Коледа,
Казвам се Денислав и съм на 6 години. Мама казва, че съм най-послушното дете на света и затова си мисля, че заслужавам да получа от теб цял магазин за играчки, но аз съм скромен и затова искам само пиратски кораб, метални коли и конструктор лего.

Дядо Коледа,
Искам златна рибка.

Хей, Дядо Коледа,
Здравей! Аз съм Теодор. Вярно, аз не слушах през цялата година, но все пак си заслужавам едно Порше с дистанционно управление. Да го чакам ли под елхата? Дано!

Мили Дядо Коледа,
Аз съм Ками – Камелийка и съм на 5 години. Искам да ми донесеш куче – живо, един кон – жив, хубав пуловер, червила в чанта, готварски комплект, голям пъзел в кутия, играчка, флумастери, дискове с нови филмчета.

Казвам се Александър и съм на 5 години.
Тази година мисля, че съм слушал достатъчно, но за догодина ще се постарая още повече. Това зависи и от теб – как ще се представиш с подаръците.

Здравей Дядо Коледа и много поздрави на еленчетата!
Аз тази година искам да съм здраво, защото ми вадиха зъбче. Много боли и не искам повече да боли. И бати искам да е здрав. Иска ми се да имам абонамент за моето списание National Geografic за цялата друга година. На Коледа ще ти оставим кексчета на масата.
Надявам се да знаеш къде живея, защото бати не ми дава да ти напиша.

Мили Дядо Коледа,
Аз много искам да ми подариш за Коледа телефон Самсунг с камера и музика, искам и голяма книга за океаните и моретата, нови зимни ботуши с пухчета, куче робот, което може да лае, говоряща книжка на български език, сглобяема къща на Барби с много стаи и едно коте – играчка със сензори и дистанционно.
Лора

Аз съм малко руско 6-годишно момиченце,
което е за първа Коледа в България и не съм виждала български дядо Коледа, нито получавала подаръци от него. Подарявам ти моята рисунка – елха и очаквам един пеещ дядо Коледа и кутия с бонбони.
Алена
източник
13 Responses
  1. Анонимен Says:

    http://vbox7.com/play:e8148384 и от мене предложение за размисли ...

    tres1


  2. Анонимен Says:

    ииии колко е хубаво че тия малки дечица стават убийци и проститутки като пораснат-нали?


  3. Savlena Says:

    Трес 1-ви,благодаря ще го видя у дома.Радвам се,че си на линия,защото се притесних за теб.
    Анонимен,по себе си ли съдиш за бъдещето на "тези дечица"?:)))Излишно е да казвам,че такива като теб с такъв начин на мислене биха тласнали децата натам...


  4. Анонимен Says:

    Мили Дядо Коледа аз се казвам Назифе Мурад аз съп петокласничка която все още вярва в теб.Тази година си пожелавам да ми донесеш лаптоп или голяма раница с чери джоба черна на розови цветя


  5. Анонимен Says:

    Здравей Дядо Коледа аз се казвам Маноела Ангелова
    аз съм в децката градина и много те обичам и чакам с нетарпение.Бях много послушна през цялата година.много те моля да ми донеш легло за мойте кукли със столче за хранене и паяк за куклите ми,А за батко който е на 13 год.Лаптоп за Тати нова кола Мерцедес а за мама нов пасатор.ЗА баба нова печка за готвене ,а за дядо нова кола инфинити.За малкия ми братовчед Николай паяк,за Вуйчо много работа а за Вуйна много работа


  6. Анонимен Says:

    Мили Дядо Коледа,аз съм Павел от град Русе.Ученик съм във втори клас,до сега съм получил 16 шестици в училище.Моля те Дядо Коледа,пожелавам си за Коледа да ми донесеш кола червен МЕРЦЕДЕС SLS под нашата голяма коледна елха!Поздрав-Павел :)


  7. Savlena Says:

    Привет,мили деца- Мануела и Павел.Това не сайта на дядо Коледа.Това е просто един блог.Съжалявам,но този блог не може да ви изпълни желанията!




  8. Анонимен Says:

    Здравей МИЛи ДЯДО КОЛЕДА.Не знам дали ще ми изпълниш желанието, но се надявам това да се случи.ИСкам един ТАблет аз много слушам !! Със много целуфки !! ПЕТЯ


  9. Savlena Says:

    Скъпа Петя,искрено вярвам,че ако не тази година,то поне идната ще ти го донесе белобрадия старец!


  10. Анонимен Says:

    iskam a dai ma bula4aski rokli inogo pparai obula dikiski derehsiko


  11. Анонимен Says:

    mili dqdo koleda az se kazvam Teodora Kostadinova i sam 5 klas znam 4e ve4e sam golqma ama o6te vqrvam v tebe az izkam za koleda moi sopsven table .Oi4am te dqdo koleda