Весела Коледа за вас от мен-Савлена!!!

Месец декември е вече презполовен...Ухае на борчета и елхи,отвсякъде ни се усмихват я декоративно джудже-Дядо Коледа,я светеща реклама ни намига или дочуваме песничка на музикална картичка или от озвучаването на поредния магазин,павилион или Коледно тържище.Ех,вярно е ,че е криза.Вярно е ,че няма да има тринадесета заплата или коледен бонус.Ама я не унивайте и си спомнете зимата на 1996-1997г.-Жан Виденовата зима...Нима тогава бяхме по-богати?Спомням си,че сина ми бе тогава десетина-дванадесет годишен и очакваше ,като всяко дете ,своя подарък
под елхата.А пари за елха нямаше.Една финикова палма спретнахме на бързо с няколко гирлянди и стъклени топки за украса.Подаръците пък бяха импровизация-нарисувана ръчно картичка от него за мен,а аз му подарих една детска книжка и колекцията ми от марки,която на неговата възраст бях събирала години наред и с огромно търпение и колекционерска страст.Трапезата ни също бе бедна от към луксозни ястия и екзотични плодове,но пък "богата" от към "бабини" хитринки и вкусотийки като варен ошаф и една купичка с по един брой плодчета като мандарина,банан,портокал,киви.Вечерята бе чушки пълнени с боб,лозови постни сърмички с гъби и ориз,пастет от леща и ръчно приготвени питки със сода бикарбонат.Ех,спомени...Обаче имаше Коледен дух и настроение.Може би защото,тогава изпратихме най-милите и красиви ръчно приготвени картички със сина ми на близките и приятелите ни.Отплеснах се пак.Всъщност тази статия трябваше да бъде моята виртуална картичка от мен с пожелания за всички вас .Ами нека с този клип-картичка да ви честитя наближаващите светли празници,като ви пожелая следното:/сега ще ползвам едно клише,ама какво от туй,като ми харесва и въплъщава всичко в себе си?/

Пожелавам ви през наближаващата 2010 година :
-здравето и силата на скалите
-дълголетието и мъдростта на костенурките
-полетът напорист и висок на орлите
-малко,но верни и истински приятели
-шеметен успех като на звездите
-на поне една банка парите!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!!!

4 Responses
  1. MadWizard Says:

    Весели празници и на теб и цялото ти семейство!
    И нека коледният дух витае тези дни около вас, защото: Дядо Коледа съществува!!!


  2. Savlena Says:

    MadWizard ,уаууу,баш ми е драго от посещението ти и поздрава!Нека витае Коледния дух навред,нека не увяхва и вярата в нас,че Дед Мороз,пардон ,Дядо Коледа е жив и броди нощем покрай елхите ни./или в сънищата ни?/:)))Весели празници!


  3. Анонимен Says:

    Прекрасният повод с "Коледната сълза" нашепват да ти пожелая много весели и приятни празници с крепко здраве и без сълзи - е може само една и то ако е от щастие и радост!

    Снай-добри пожелания tres1


  4. Savlena Says:

    Трес 1-ви,благодаря ти!Все пак една сълза в ъгълчето тогава ще има дори и от хипер емоционалност,а и не само...Весели и на теб и близките ти!