Бургас,моят любим... Бургас

С този аматьорски клип/клипа не е мой,но е по своему мой и кръвносвързан и обвързан с мен,споко ще разберете/ искам да ви въведа в моята рожденна и житейска аура и атмосфера.Моят Бургас-любим,слънчев лете и бурен зиме,и все пак обичан,бленуван и сънуван,кога не съм там,моят Бургас.Обърнете внимание на клипа-знам дългичък е,но на момента -5мин. 26сек. там на моста един рибар с бял потник и кафяв панталон с рибарски прът и седнал на столче,вперил очакващ поглед в любимото море...това е моя "старец и морето",моя баща...Мир на душата му рибарската.Мъжете от моста,ония стари ,но верни на морето момчета,го бяха кръстили "бай Иван Атеринката"...За незнаещите ще поясня-атерината е една рибка прозрачна като стъкло и също така недоверчива и чувствителна,лека като перце.Буквално умения на магьосник са нужни да напълниш чипаре/сиреч въдица от по 6-10 куки/с тази неуловима и чувствителна рибка.Исках да направя с годините нещо като собствен почерк и почит към теб ,тате,без ония клишета-паметници и некролози,задължителните...Макар и те да са вече студена и каменно-мраморна реалност,но какво показват и казват те за тебе,тате?Ето ,че намерих клипа и успях...
"Татко,ти остана в мемоарите на Бургас като един от многото верни рибари на моста...И този лик от теб ще остане в мен завинаги!"
Клипа може да се види ТУК
на 5 мин. и 26 сек.
Ти си онзи / в рамката/ с бялата шапка и потник, седнал на малкото си рибарско столче.
12 Responses
  1. Анонимен Says:

    Клипа е направо супер и като музика и като видео. Това, че за тебе има и личен сантимент го прави трогателен.

    tres1


  2. Savlena Says:

    Трес 1-ви,мерси!За мен е не само сантимент,но и някаква иносказателна връзка с Бургас и миналото ми...


  3. Анонимен Says:

    Прекрасен град!Докоснеш ли се до него, просто го обикваш!




  4. Savlena Says:

    Освен целувки и едно бургаско гУш?


  5. Анонимен Says:

    Разчуствах се. Снимки, музика - страхотно. Спомних си за прекрасните си студентски години в Бургас. Благодаря за хубавите спомени.


  6. Savlena Says:

    Моля!Удоволствието е взаимно,а целта постигната!


  7. Анонимен Says:

    Здравейте Савлена!
    Когато влязох във вашия сайт открих онова,което и аз мисля и всъщност това е и моята душевност.
    Благодаря за всичко,което прочетох и чух за любимия ми град Бургас!
    Вие сте прекрасна!
    Оставям емейла си за евентуално продължение на разговора по темата.
    rumi_ste@abv.bg
    Хубав ден!


  8. Savlena Says:

    Руми,благодаря за посещението Ви и за идентичното ни синхронно светоусещане към Бургас,морето,морските души и съдби, и малките,но зареждащи неща от живота ни.Ще Ви пиша на мейла,но най-вероятно през уикенда,т.е. утре- събота или в неделя.Лек и усмихнат петък!:)


  9. sporti_mama Says:

    Сега,когато съм далече от Бургас и морето ,клипчето ме върна отново там...в най-хубавият град,моят роден Бургас.Благодаря за което.


  10. Savlena Says:

    sporti_mama ,драго ми е,че макар и далеч от родния ни Бургас,с този клип си усетила полъха на бриза край моренцето и шума от улиците на Бургас.:)))