Я сакам

Компютърни специалисти и програмисти,помогнете на човека:


"Я сакам да знам мое ли да се напише програма дека, сабале да ме сабуди у 7 часо, да ме нарани да ме изчишка, изака, после да ме наруча убаво та да деяним цел ден. После като сам наручан програмата да напои говедата дека гледам за млеко. Они са у кошарата. Май требе и цикъл да се тури, оти иам и свинье, Програмата да ги нарани с леп. Я зиам църн типов, послека програмата да изкара овците, да ги напасе, додека я щрапам връз клавиатурата и емитирам дейност. Ама нали сам гявол и они шефовете не моат ма разберат, кво чиним я цел ден пред компуторо. После програма, незнам май масив требе, да нарани кокошките. В моменто кога програмата праи тека да се ранат кокошките па с църн леп, на свиньето да се изринат лайната. А па в моменто кога програмата праи тека, че говедата да се измозат, я да посегам кам дисайгите сос сиреньето и лебо, да отфаждам у офисо, та да емитирам дейност и точно кога си обувам опинците програмата вече да извести, че сичката стока е наранена, та я да отфаждам с кеф на работа. Кой ми напише такава програма веднага му давам 5000 лева, едно говедо опечено, 3-4 овци на чорба, 6 свинье турени у буркани за зимаска и осум кокошки с дваесе и осум яйца. И накраю, ако мое да се напише такава програма да ми се обясни алгоритамо, а ако не мое да ми се обясни оти не мое."

източник:нет мрежата
2 Responses
  1. Анонимен Says:

    ... а ако не мое да ми се обясни оти не мое.":)))))
    Събуждащо си е отвсекъде:))))Хубав ден !!!..може па некой и да мое хаххаха
    milone


  2. Savlena Says:

    milone,мерси за пожеланието и за усмивката ти.Ами аз имам македонски корен /на 50% кръв/,но пък имам и чувство за автохумор и попадайки на тази жална молба от нашего брата макето,реших ,че ще хареса и развесели и другите ,освен мен.Ето,че стана-поне ти стартираш деня си с усмивка.Нека тогава деня ти да е все такъв-усмихнат и като на шега!