За шефа с любов...


Шефът не флиртува - той обучава кадрите.
На нов началник и на малко прасе не се радвай, защото не знаеш каква свиня ще излезе от тях.
Началник е човек, който е подранил, когато вие сте закъснели, и закъснява, когато вие сте подранили.
Казах на началника, че съм се помолил на Бога за повишение. Той ми нареди никога повече да не действам през главата му.
Моят шеф е много разбран човек. Оставя ме да идвам, когато си поискам преди 9.00 ч., и да си тръгвам, когато реша след 17.00 ч.
Добър човек е началникът ми - ако отида на работа с 2 минути закъснение, ме глобява, а ако подраня 2 минути, ми иска аренда.
Моля те, разбери, че това е само намек. Не трябва да го правиш, освен ако искаш да останеш на работа!
Мислите ли, че е лесно да си началник? Всеки ден трябва да ставам рано, за да проверя кой закъснява за работа.

Началник: И моля да не казвате никому колко ви плащам!
Подчинен: Естествено, че няма да кажа. И мен ме е толкова срам от заплатата, колкото и вас!

-Най-после разсмях началника!
-С някой виц ли?
-Не, поисках повишение!

Всеки уважаващ себе си началник има две секретарки - по една за всяко коляно.
Шефът не спи, а си почива.
Шефът не яде, а си възстановява силите.
Шефът не пие, а дегустира.
Уважавай шефа си, че може да дойде и по-лош.
Шефът не крещи, а убедително изразява мнението си.
Шефът не се чеше по тила, а обмисля решение.
Шефът не забравя, а просто не обременява паметта си с излишна информация.
Шефът не греши - той взема рисковани решения.
Шефът не гримасничи, а се усмихва без ентусиазъм.
Шефът не е страхливец, а постъпва предвидливо.
Шефът не е неук, а предпочита творческата практика пред безплодната теория.
Шефът не взема подкуп, а приема доказателства за благодарност.
Шефът не обича сплетните, а внимателно изслушва мнението на сътрудниците си.
Шефът не лъже, той е дипломат.
Шефът не прави катастрофи, той има шофьор.
Шефът не обича подмазвачите, а награждава лоялните служители.
Шефът не изневерява на жена си, а пътува в командировки.
Шефът не закъснява - задържат го важни дела.
Ако искаш да живееш и работиш спокойно, не изпреварвай шефа си в развитието.
2 Responses
  1. kenkal Says:

    Браво! Хубава подборка!

    Умея да разсмивам чуждите шефове - искам назначение.


  2. Savlena Says:

    Мерси,Нели!Радвам се,че те е разсмяла тази подборка от постулати на тема Шефа,а за назначението-ако ми пише някой Шеф,че набира такъв персонал,нямаш проблеми-ще ви свържа!Усмихнат и слънчев ден ти желая!