Вицове с усмивка


***
В едно от произведенията си Александър Дюма-син бил употребил израза "болезнена празнина". Искайки да го подиграе, един критик го запитал в компания:
- Какво разбирате под понятието "болезнена празнина"? Аз нищо не разбирам. Според мен празнината не може да бъде болезнена.
Всички от компанията с голям интерес очаквали какъв ще бъде отговора на Дюма.
Писателят попитал критика:
- Господине, никога ли не ви е боляла главата?
***
Един самонадеян дилетант в науката отправил ироничен въпрос към Лихтенберг: може ли да обясни каква е разликата между време и вечност?
Време е - отговорил философът - част от моята заетост, която мога да отделя, за да дам исканото обяснение. А вечност е онова, което е недостатъчно за вас, за да проумеете обяснението.
***
Във влак пътували поп, съдия и обикновен човечец. Станало дума кой от тримата е най-важен. Попът казал:
- Който ме срещне, ми казва ваше преосвещенство.
Съдията казал:
- Мен пък, като ме срещне някой, ми вика ваше превъзходителство.
Дошло ред и на третия спътник, който казал:
- А бе, не се карайте, няма по-важен от мен. Аз, като вляза някъде,
ме посрещат с "Господи, пак ли си ти!".
***
В Москва откриват нов театър - "Александър Сергеевич". Озадачен посетител пита управителя:
- Извинете, защо театърът не е кръстен направо Пушкин?
- О,той не е кръстен на А.С.Пушкин а на А.С.Малинович!
- Не съм чувал за този писател,какво е написал?
- Той написа чекът...
4 Responses
  1. Анонимен Says:

    http://jwak.net/media/28504/

    С най-добри пожелания за успешен и приятен ден!
    tres1


  2. Анонимен Says:

    Особенно ми хареса за Дюма, Боже колко пъти са ми задавали същите въпроси...:)Поздрави


  3. Savlena Says:

    Валентин Михалев,нали и двамата знаем,че независимо от езиковата бариера и географски ширини,типовете хора сме си еднакви:едните първо мислят ,за да питат и говорят,и вторите-те не мислят ,а само говорят/питат или "хапят"/-:)На мен доста ми допада този вид хумор-в стил англо-саксонски и леко граничещ /с една нотка /с премерен сарказъм,но пък и забавен... Благодаря за поздравчето,усмивки и на теб!


  4. Savlena Says:

    Трес 1-ви,мерси!На мен си ми мирише всеки ден на море...:)))