Щом не ти харесва


Поводът да напиша този коментар в блога на Док,бе една гнусна постъпка от Анонимен.Един коментар,който като грозен етикет бе лепнат, хей така на посоки.Казвам на посоки,защото ...Ами четете и ще разберете защо.

Анонимен/ти който така лесно сипеш гнусни обиди/, ако си бе направил труда да прочетеш там в началото още на блога една публикация "Заповед за уволнение" мисля ,че бе озаглавена и да кликнеш под снимката-"Преглед на целия ми профил", щеше да видиш, че този блог е на една жена. Но не,ти бързаш, нямаш време! Бързаш да излееш отровата и жлъчта си тук, да окаляш и малкото красота ,до която се докосваш .Верно снимката или т.нар. аватар не съответства на жена, но нима някъде има писани правила и канони за блогуването и оформлението на един блог?Та това е лично пространство, което ние доброволно споделяме и се доверяваме на вас читателите.Някои копират от нета, това глобално село-енциклопедия, други пък копират ,но от чуждоезични сайтове и /забележи/ влагат старание и умения, превеждайки и преразказвайки материалите си.А трети пишат, пишат по всичко и за всичко, което ги интересува или впечатли. И така-всеки е свободен да прави в своето „гърненце” своя си гозба или чорба. Също така всеки е свободен да надзърта в чуждото „канче”.Ако му хареса ,"ще опита" от виртуалните вкусотийки, приготвени със старание и вкус от блогъра , издаващи идентичността на всеки от нас.
Щом не ти харесва,щом те дразни-не влизай и не чети!И по-важното : НЕ ГО ПОЛЗУВАЙ ЗА КОШЧЕ НА ДУХОВНАТА ТИ НЕЧИСТОПЛЪТНОСТ!
17 Responses
  1. Анонимен Says:

    Благодаря ти!


  2. Блага Says:

    Аз за такива си викам: Злобара ДеМон пак шета из Нет-а


  3. Savlena Says:

    Така е,Блага,но нещо много се навъдиха и все скачат на този,който е по-уязвим и раним...
    Мария,с риск да се потретя,пак ти казавм-СМЕЛО и НАПРЕД!ТИ МОЖЕШ!!!


  4. Аз като си почнах блога един анонимен писа,Каква кучка те е родила, Ми не ми хареса ама не съм куче и все още съм тук тъка че Оставе Злобата да ги отрови !


  5. Savlena Says:

    Куче или ,роден от кучка е бил този,който го е написал,Руми.И още нещо-"Това,което не ме убива, ме прави по-силен!"/Ницше/


  6. Bla Says:

    Wow, тоя тип верно бая те е жегнал. :D Да беше постнала и коментара му, сега ми стана интересно какво пък толкова е написал/а/...

    PS Един съвет: блогът ти може да е личен, но е част от публичното онлайн пространство, така че всеки и по всяко време може да се весне тук и да напише каквото си поиска. Затова или сложи рестрикции на коментарите, или свиквай със спорадичните хейтъри, ама да им се връзваш - виж, това вече е смешно. Бъди малко по-неебателна и всичко ще е наред.


  7. Savlena Says:

    Bla,предполагам съвета ти се отнася и към двете потърпевши в случая-Док/Мария/ и Змийка/Руми/?Така е,аз също ползвам тази опция-модериране на коментариите.А относно съвета ти какъв да бъде един блогър или позицията му спрямо хейтърите/уфф че англолепка е това/или по нашему злобарите,аз не ползвам такъв речник като теб,но вземам хапче "ма*ната му" и продължавам напред!:)


  8. RUMY Says:

    какво е станало пак? Къде да видя?


  9. Bla Says:

    Лошо няма. Всеки си има собствена блог-политика; аз например оставям коментарите на самотек и понякога става несравнимо шоу (интересен пример). Peace и ти пожелавам по-малко злобари! :)


  10. Savlena Says:

    Руми,влез в блога на Док и ще разбереш,щом от тази статия не ти е станало ясно.
    Bla,ти направо си ударил в десятката с тази ти статия и си дръпнал доста "дяволски" опашки на ДеМони,както ги нарече Блага.Харесват ми някои от публикациите ти,независимо ,че стила ти ми идва малко в повече свръхмодернистичен и циничен,но пък като изключим това,материалите са увлекателно поднесени и такива дето те карат да ги "изгълташ" на един поглед.
    Мир и на теб ,Bla и успехи!:)


  11. Анонимен Says:

    А ми казаха педеруга...Дори не са чели, а плюят.



  12. Savlena Says:

    Bla-zum Wohl!:)
    Мария,спри да го мислиш и давай смело!:)




  13. Анонимен Says:

    Странно е човешкото слово.Понякога изричаш думи и ги запращаш като отровно острие...И мисълта ти шепне,че някой ще вие прободен.Ала Човеку не е съдено да поразява себеподобните си с думи.Те се връщат към нозете му и го посичат със собствената му нищета...И само гордостта е суетна към човешката реч.Всуе...
    Напразно се морите,а може да летите!
    Б.а Нинурта-Т.


  14. Savlena Says:

    Нинурта,направо ме разсъни от изумление и възторг/виж часа / и ме разсмя до сълзички!Благодаря ти за подкрепата ,както от мое име,така и от името на другите двенки посестрими-блогърки оплюти и омерзени от нечия чужда "мяра" и отровна жлъч!Страхотен си,благодаря! Благодаря и на Него ,че те срещнах в нета и поне мъничко ти и аз се опознахме и запознахме!