Моите момчета

Помните ли моята вчерашна автобиографична статия „Да свалиме маските”?Там аз на бързо щрихирах един период от живота си-гимназиалните си години/МГ "акад.Н.Обрешков"/ и допира ми до личности,които днес не са богати на финикийски знаци,а с малко по-духовни ценности и ...приятели и фенове.Такива дето са вечни и неувяхващи във времето .Двама от тях са Емо и Невен.Не,че и от другите ми съученици и приятели няма достойни хора,за които да пиша...Но тези две момчета,а те за винаги ще си останат за мен такива независимо от олисялото „високо чело” на единия –Невен и белите жички в буйните коси на другия-Емо,са моето друго „тайнство” в живота и също така едно малко бягство от грозотата на живота,от напрегнатото и динамично ежедневие.Аз знам кога точно ще свирят в читалище „Фар” всеки последен петък от месеца,както и клубовете ,в които евентуално ще имат участие.Когато мога,едно телефонно смс-че от приятел и съученик ме известява-мен и останалите, и съм там с тях-моите момчета –приятели и съученици.Понякога съм водила и тайфа от колеги и съмишленици-любители на наше родно българско и нечалгарско изкуство.А когато не мога...ами преглъщам с мъка и очаквам другия месец.Сега бих искала да ви предложа този клип,направен явно от любителски телефон или апарат.Знам ,че не е перфектен звука и картината,но те независимо,че са страхотни певци,инструменталисти и поети,също не са професионалисти-перфекционисти.Всеки от тях си има своята професия,с която прехранват себе си и семейството си.Но те са истински и самородни таланти и надявам се времето да докаже това,както впрочем обикновено става...

8 Responses
  1. kenkal Says:

    Поети с китари! :)
    Текст, уж простичък. Ама само уж!
    Харесаха ми! Сигурно е страшно приятно в такава компания. Може да се прибереш у дома без глас, но с пълно сърце и окрилена душа. Ех...
    :)

    Савлена, що не махнеш тая проверка с дума?


  2. Savlena Says:

    Така е ,Нели!Кога прегракнала от песни на "Сигнал","Щурците" или ФСБ,изпълнени от тях и пригласяни от нас...,кога от среднощни или сутрешни "бдения" край морето...Какво от туй ,че на сутринта няма да имам глас?Те са моето бягство...от ежедневието и мост към младостта и юношеството ми.Както и аз за тях,надявам се...Ех,спомени,ех,години...

    Ми не знам как да махна таз проверка...Кажи ми как?


  3. kenkal Says:

    Сега ме затрудняваш - аз отдавна го махнах. Май беше от настройките, после меню коментари...
    Порови се малко. А аз утре ще потърся къде беше - сега нямам време.
    :)


  4. Savlena Says:

    Ок,Нели,и аз ще се поровя утре ако ми оставят миг спокойствие,ако не вечерта...


  5. Анонимен Says:

    Супер са! Започвам да вярвам, че не всичко е загубено.
    tres1


  6. Savlena Says:

    Трес 1-ви,аз също вярвам,че не всичко е загубено...не още,докато има такива аматьори и ентусиасти!


  7. Савленче, предлагам да пускаш и тука съобщения за предстоящи изяви на тези момчета. Така де, може да намеря време за тях. :)


  8. Savlena Says:

    Фрогче,непременно,защото дори и още един ,освен мен да ги харесва и си направи труда да дойде на концертите им,пак си струва.Лошото е,че СМС-ите от приятел ги получавам или в предходния ден или същия,в който ще имат изяви.Но ще опитам да ти пиша на време.Лека и слънчева неделя!:)