Мечти


Аз искам да плувам със чайките бели,
със тях да летя в висините,
да гледам зорите, косите разпилели,
да тичам със тях над горите.

Желая да литна високо в небето,
да пипна със длани звездите,
да видя оттам заблестяло морето,
да чуя как пеят вълните.

Аз искам Венера над мен да изгрее
и Марс да ми махне приветен,
над мене луната сребро да излее,
светът да проблесне заветен.

Аз искам привечер по лунни пътеки
да тичам, да чезна в тъмата,
край мене да мамят звездиците леки,
под мене да мами земята.

И пак в България искам да кацна,
да дойда по лунна пътека,
където от всичко всесилно, могъщо
най-смел и велик е човека.


15. 11. 1973 г.
Петя Дубарова
2 Responses
  1. КЕТИ Says:

    Много е добро!Обичам морето...и лятото.


  2. Savlena Says:

    Морето,чайките бели,разпенените вълни,лек бриз и капки морска роса по бузите и устните-красота!